index

PREGLED 

Ove smernice brenda osmišljene su kako bi obezbedile konzistentan izgled i ton u svim  komunikacijama. 

Brend "Krpa" (nekadašnja Krpa i Zakrpa) prenosi kreativnost i kvalitet, često predstavljajući  prvi utisak našeg proizvoda bilo da je u pitanju susret uživo ili online komunikacija. 

Svaki element igra svoju ulogu, ali prava vrednost se postiže kada se svi elementi  upotrebe zajedno. Sledeće strane će vam pomoći da bolje razumete naš brend, njegove  vrednosti i kako da ih na najbolji način izrazite.

VIZIJA 

Vizija brenda "Krpa" je da postane prepoznatljiv lider u svetu modnih brendova, poznat po  kvalitetu, kreativnosti i dugovečnosti svojih proizvod. Brend želi da inspiriše  pojedince autentičnim dizajnom koji povezuje umetnost veza sa modernim trendovima,  stvarajući odeću koja ostavlja trajan utisak.

MISIJA 

Brend "Krpa" posvećen je stvaranju jedinstvenih komada odeće koje kombinuju  kreativnost i vrhunski kvalitet. Kroz pažljivo izrađene proizvode, brend teži da ponudi  dugotrajnu i modernu odeću koja spaja tradiciju sa savremenim dizajnom,  omogućavajući kupcima da se istaknu i izraze svoj stil.

SLOGAN 

Slogan "Priča koja traje" reflektuje suštinu brenda "Krpa" – ideju da svaki proizvod nosi  svoju priču, od dizajna do veza, i da ta priča nadilazi trenutak kupovine. Kroz pažljivu izradu,  dugotrajne materijale i unikatne motive, brend gradi vezu sa svojim kupcima koja traje  kroz vreme. 

Ovaj slogan naglašava dugovečnost proizvoda, ne samo u fizičkom smislu (kvalitet i  trajnost), već i u emocionalnom kontekstu – kreiranje odeće koja ima ličnu vrednost, koja  se nosi i prenosi sa zadovoljstvom, ostavljajući trajan utisak na pojedinca i zajednicu.